make my day

Börjar det bli en vana här eller? Uppe sent igen, inte jättesent kanske men sent, JU! Aja, idag gick ju bra trots att jag sov för några timmar igår.. Somnade med Rob's ljuva stämma i mina öron, underbart!
 
Att jag sedan fick ett supersött meddelande av älsklingsjohanna på fejjan gjorde inte den här dagen sämre. PMS-kossa som jag är så var det nära på att jag grät när jag läste det i skolan. Saknar, saknar, saknar. England blir BÄST. Du och jag är förmodligen bäst. Kärlek, helt enkelt.
 



där är den. den ljuva stämman. love it. varför kunde han inte ligga brevid och sjunga istället? Det hade ju helt klart höjt känslan några snäpp.. men man kan ju inte få allt här i livet, har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0