Tji fick jag

som trodde att jag skulle få gå ut ikväll men istället blev hemma med feber och förkylning. Det är inte asroligt men det är i stort sett första gången på tre månader som jag är lite sjukling och får tycka synd om mig själv. Det gör jag iofs för jämnan men nu har jag en relativt bra anledning. 

Så alla som inte tycker synd om mig nu är jag less på.  Jag som hade stora planer för helgen. Eller nej, det hade jag väl inte och tur är väl det för då hade jag tyckt ännu mer synd om mig själv. Så ikväll blir det vila, vila, vila. Förhoppningsvis så är jag frisk till imorgon men det är ytterst tvivelaktigt. En riktig högoddsare, så att säga. 

Det var det jag ville säga. Att jag numera är sjuk. Tack för mig.


                                                                   

Typ såhär sjuk är jag. Ungefär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0