Ny hårfärg.

Tricked ya. Ingen ny hårfärg. Bara mörkare.

Världens roligaste vecka har jag ju inte haft men man kan ju inte klaga heller. Har blivit en hel del gymmande och sen är det ju som så att jag är fast vid tvn varje måndag, tisdag och onsdagkväll från åtta. Måndagar är nytt avsnitt av House som man bara måste älska. Jag är faktiskt lite ohemligt kär i Gregory. Sen tisdagar och onsdagar är det american idol som är förjävla roligt. Och på onsdagar efte american idol är det criminal minds som jag alltid blir lite rädd av att titta på men som är för bra för att missas.

Igår färgade jag alltså håret. Eller Monica färgade mitt hår. Jag har velat ett tag mellan brunnett och blondin men mitt sunda förnuft sa till mig att fortsätta vara brunhårig så så fick det bli. Det blev rätt mörkt men jag gillar det.



Även min nya Ed Hardy-tröja som jag köpte för under 500 kr. You gotta love it.

I  övrigt så har jag väl inte så mycket att säga. I helgen blir det lugnt. En eventuell utgång imorgon men annars inget speciellt. Eller jo, jag ska titta på Jackson (äldsta pojkens) football game på lördag. Ska bli spännande att se småpojkar spela american football. Hihi. Nu tillbaka till barnen och vardagen.

I'm counting down the days.

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej vännen! :d Är det du och Viktoria Silvstedt, glömmer svenska? ;) haha njut vidare. MISS U

2009-01-30 @ 14:02:10
Postat av: Elin

MEN VISST ANNA, du följde bara med på fotbollen för att träffa Will.. HIHI

2009-01-31 @ 04:25:26
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0