Dooooh.

Idag är det asvarmt. Skönt som fan. Shorts och korttröja. NICE.

Har typ sveriges drygaste huvudvärk. Ytterst psykande. Den vägrar gå över trots mina mycket envisa försök med huvudvärkstabletter av alla dess slag. Amerikanska och svenska. Galet.

Igår, tror jag det var, så hade jag min första riktiga hemlängtan. Jag hade huvudvärk som fan, och kände att jag bara ville ligga i min säng, där det var kyligt och skönt när man har huvudvärk. Och bara LIGGA. Inte göra nånting. Och bara vara där hur länge jag ville. Och sen, inte ta hand om barn som grinar/skriker/klagar/är allmänt dryga. Dom verkade också ha en fruktansvärt dålig dag. Det var drygt som fan och jag insåg även hur mycket jag saknar alla där hemma. GALET mycket. Kan knappt vänta tills jag ska åka hem i april. Fan vad kul. HIHI

Kollar för övrigt på american idol nu. Hur mycket knäppisar som helst som man kan garva ihjäl sig åt men även sjukt duktiga människor. Impressed, blir man. 

NU ska jag dricka saft och eventuellt sova lite. När barnen ändå sover, liksom.

adjöken


Kommentarer
Postat av: Anne

du vet väl att jag stöttar dig där borta men du är fruktansvärt efterlängtad! - så är det bara! miss u. / din a.

2009-01-16 @ 18:40:49
Postat av: Elin Kratz

Tack tack :) Jag är inne på din resedagbok jag också och läser med jämna mellanrum. Häftig grej du gör :)

2009-01-29 @ 22:27:49
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0