Let it rock

Blä. Idag har jag sådär jätteont i ryggen som jag hade när jag först kom hit. Det liksom hugger i nedre delen av ryggen och jag går som en gammal kärring och kan inte ens lyfta Jillian. Ringde till pappa för jag hade så ont, inte för att han kunde göra nåt annat än att trösta mig men, och han sa att jag nog hade sträckt en muskel och att det bara var att vänta på att det skulle gå över och att jag måste vila. Jag sov nästan ingenting inatt för det gjorde så ont men när jag väl sov så drömde jag att jag skulle flyga tillbaka till sverige och att jag var och handlade saker som jag ville ha med mig hem. Kommer ihåg att jag handlade blåbärspannkaksmix, sirap och nå chokladaktigt. Det tyckte jag var viktigt :p

Så ikväll hade jag ju tänkt åka in till gymmet och göra min intervallgrej som jag har gjort ett gäng gånger nu men antagligen så kan jag inte det vilket suger för då vet jag inte vad jag ska göra.. funderar lite på att åka iväg och köpa nagellack och lite hemmaspa-saker och bara ha det allmänt mysigt och bli lite fräsch kanske. Kanske till och med ta ett bad. Får se vad som orkas. Förhoppningsvis så kan jag åka in till gymmet och göra nånting iaf. Det vore det skönaste.

Nu ligger jag rakt upp och ner i min säng och väntar på att Elin ska ringa på funken. Skoj :D framförallt skoj att prata svenska och inte bara skriva. Såå, nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv en stund innan elin ringer.

Pusssokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0