I can't resist you

Jag har tänkt på några saker. För det första så har jag tänkt på varför jag har gått upp i vikt men det är ju ett rätt enkelt svar. Jag äter på tok för mycket onyttigheter och så kan det gå ibland. Det är säkerligen också för att jag i början var så galet sugen på snus och åt istället för att snusa, liksom. Ja, det är mycket som spelar in känner jag. Jag tänker ändå att när jag kommer hem på riktigt igen i november så kommer jag nog gå ner i vikt igen. Hoppas jag.

Det andra jag har tänkt på är hur ungar kan ha sån knepig fantasi. Typ Jonah är praktexemplar. En gång så kom jag upp i hans rum så var hela hans säng blöt (kiss) så jag ba: "Men Jonah, vad har hänt?" så säger han utan en sekunds tvekan "Det var Jillian". Man ba: yeeeeeeah right. Hon ligger och sover i sin spjälsäng men ooook.
En annan sak med livlig fantasi var igår när vi åkte bil, så vare massa moln på himlen så kommer Jonah ba: "Anna, look up in the sky. It's Dumbo and his mouse." Så fortsatte han se hus och två gubbar som brottades och en fjäril och massa andra knepiga saker som molnen var formade som. Man vet ju själv att man kan se typ nåt som liknar en fisk, eller en hund eller i extrema fall ett ansikte.. men det där var.. konstigt.

Det tredje jag tänkte säga var att jag vaknade upp höromnatten och kunde inte känna min arm. Jag var ju typ fortfarande inte riktigt vaken så jag trodde att jag hade blivit förlamad och började förtvivlat slå på armen och försöka lyfta och flytta på den men det gick som inte. Fick sån jävla panik så jag reste mig upp och började hoppa och flaxa med armen. Då kom känseln tillbaka och det var ju bara vanlig sockerdricka men fan vilken panik jag fick.

Det var det. Ikväll är det american idol. SKOJ. Plus att Daniela fyller år så vi ska väl fira henne med. Skoj, det med.
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0