Boooyaaaa.

Fest igår. Var roligt. Idag=inte fullt så roligt. Igår var iaf riktigt skoj. Drog till P6, som är typ en bar med ett litet dansgolv, först. Dom stängde två men vi ville som inte sluta där så vi åkte vidare på efterfest till en tjej som förövrigt var miss equador 2006 och kom trea i miss universum samma år. Från det kan ni ju dra slutsatsen att hon är fetsnygg. Så hon och hennes modellkompisar som alla kom från typ Cuba eller Panama eller nåt annat exotiskt land hängde där tillsammans med ett gäng killar.  Alla dessa sydamerikaner som ska lyssna på spansk musik och shakea ass som fan. Det funkar inte tillsammans med en svensk. Men jag gjorde mitt bästa och ett tag där så hade jag det. Sen sket jag i det och gick till grabbarna istället. Det blev mycket roliga konversationer och jag hade bara allmänt roligt, liksom. Sådär så att man inte vill att det ska ta slut. MEN, everything comes to an end ,som dom säger. För min del tog det slut klockan 6.30 då jag låste upp dörren till mitt hus. Innan dess hade jag hunnit med snabbmat, en trasig bil och att lära en assöt kille säga "jävla rövhål fitta kuk" . Känns bra, måste jag säga. Monica väckte mig tre timmar senare så det är min sömn idag.. Kommer vara grinig som fan.

Ska även ut på bus ikväll, eventuellt att jag kör.. Vi ska till Hollywood för Daniela som ju är från Brasilien vill till nån brasiliansk klubb för det är nån brasiliansk karnival. Säkert asskoj, får jag hoppas. Imorgon är det ju Oscargalan i HOLLYWOOD. Där vi är alltså, så vi ska stanna i Hollywood och leta kändisar på söndag. Fan vad rätt av mig.

Nu ska jag eventuellt ta en dusch eller lägga mig ner och låtsas vara död. Vi får se.
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0