Duktigast.com

Nu har jag målat färdigt min byrå efter alldeles för lång tid. Jag måste börja planera mer, verkligen. Nu ligger jag här och ligger, typ. Funderar över hur värdelöst det är att inte ha ett jobb. Egentligen är det väl inte jobbet jag saknar utan mer det man får av att jobba, pengar. Varför kan inte bara Steve Jobs ringa mig och fråga om jag vill bli VD för Apple? Bara en tanke från min sida, liksom. Tror jag skulle klara det galant. Come on, liksom. Hur svårt kan det vara?

Nu har jag i alla fall storslagna planer inför framtiden. Eller.. okej, då. Inte storslagna men det beror ju faktiskt på vad man jämför med. Mina storslagna planer går ut på att göra om i mitt rum. Eller egentligen inte ens göra om men nu när jag har målat byrån så kommer den upp hit. Så ska jag ta bort mitt vita, fula sminkbord och istället sätta upp en stor spegel på väggen. Kommer bli FRÄNT, känner jag. Allt detta ska ske innan jul så nu måste jag ta några heldagar till det här. Det kanske inte låter som mycket jobb men om ni hade sett mitt rum så skulle ni förstå. Det ser fruktansvärt ut. Ja, så nu vet ni vad jag kommer hålla på med fram till jul. Har jag tur kan jag lura med Sara också. Hon är min trogna tjänare. Det gillar jag för om inte hon är med blir det inte så mycket gjort, heh.

Nu blev det långt och drygt men nu har jag mina planer nedskrivna. Det är väl en start i alla fall? Tyckerå jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0