Svininfluensan

Fan vad folk tjatar om skiten. Hela tiden. Jag gör det enda rätta och ignorerar det. Bra jobbat av mig.

Har egentligen inget alls att säga men jag har heller inget att göra så då tycker jag att bloggen är ett bra sätt att fördriva tiden på. I helgen ska jag till Hollywood och fira min och Marinas födelsedag. Ska bli roligt. Hoppas det blir roligt. Jag behöver roligt.

Pratar med min efterblivna syster på msn som inte ens vet hur man mailar bilder. Man blir irriterad för mindre. Men jag älskar henne helt villkorslöst ändå. Man kan ju inte göra annat, menar jag.



Ikväll ska jag träffa Marina, Miao och Daniela. Det skulle ha varit supertrevligt om det vore så att den mittennämnda inte v ar med. Hon är enerverande. Men det kan jag stå ut med, kanske. Bara att bita ihop.

Nu ska jag sova eller möjligen lyssna på lite musik. Vi får se. Sängen är given i alla fall. BAJ BAJ.


Kommentarer
Postat av: Malan

undra vem som är efterbliven här jag, som ignorerar svininfluensan, du vill ju typ bli smittad :o aja blame your self säger jag ba. men jag älskar dig villkorslöst ändå jag med :D

2009-04-29 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0