Sista dagen

Sitter här nu och tittar på resväskan som snart är färdigpackad. Det är ju ändå med blandade känslor som man åker iväg. Klart jag kommer sakna alla, liksom, men jag blir ju inte borta för evigt. Och nu när jag kom hem så var det som om jag inte alls hade varit borta. Allt kändes precis som vanligt med alla så det var ju mysigt dälå. Äh, det blir bra så fort jag kommer tillbaka till Amerikaerika så får vi börja räkna ner dagarna till November. Men jag saknar såklart folket i Thousand Oaks. Det gör jag.

Har haft en superdupermysig vecka hemma. Bara gjort det jag har känt för och haft det allmänt jävla mysigt. Två kanonfyllor med för långa efterfester men inte klagar jag ändå e. Nääälå. Det har varit roligt. Bollnäs i mitt hjärta, ändå. Vad folk än säger så trivs jag här. 

Nu ska jag packa det sista så jag kan mysa järnet ikväll. Det känns viktigt. 
HÄJ MÄLE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0