För ingenting

Jag känner mig trött och slutkörd. Vet inte om det känns bra eller dåligt för jag orkar inte alls känna efter. Känner bara att ögonlocken är tunga men det kan jag inte göra så mycket åt. Barnen driver mig till vansinne idag och jag drömmer mig bort. Gör inte allt helt rätt idag. Men det är det ingen som vet.

Räknar ner dagarna tills jag får besök här borta. En länk till Sverige känns alltid bra. Inte alltid, kanske. Jag var ute och promenerade igår och kom då på mig själv med att trivas rätt så bra. Det har jag inget emot att jag kom på. Det är trots allt väldigt fint här.

When everything feels like the movies,
you bleed just to know you're alive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0