En helt vanlig tisdag.

Det kanske inte har varit en helt vanlig tisdag ändå, eftersom större delen av dagen har bestått av att plugga och det hör faktiskt inte till vanligheterna om man heter Anna Westlund. Och det gör ju jag. Jag har i alla fall fått en massa gjort och nu är det inte mycket kvar. Har skrivit färdigt naturen och rättskunskapen, gjort årsredovisningen och fått undan marknadsplanen (tack vare Malm!). Torsdag kommer att bli dagen från helvetet för då ska jag redovisa och göra ett prov i filosofi och hålla en lektion i yoga samt göra ett prov i yoga. Det känns inte som en toppendag men det är sånt man får ta. Och jag tar det som en man, för det har jag lärt mig att man ska göra.

Jag är så lycklig över mitt sommarjobb för tillfället, väldigt behövliga pengar det där kommer att bli. Jag hoppas bara att jag får vara personlig assistens istället för att jobba på ett ålderdomshem. Känns liiiite mer lockande om jag ska vara helt ärlig.

Nervositeten inför resan börjar kännas lite smått nu. Det är så mycket som ska göras, känns det som. För det första så är jag verkligen sämst på att packa och mamma kommer vara borta torsdag och fredag så jag måste packa på lördag och det kommer bli stressat. Ja, jag måste ha min mamma som hjälp när jag packar för jag är efterbliven när det gäller att få med mig rätt saker. För det andra så är jag lite, lite flygrädd. Men det är lite av en hemlis. Jag gillar inte när man inte riktigt har kontroll över saker och ting, det finns ju liksom inget jag kan göra om planet störtar förutom att hoppas på det bästa. Det är samma sak med hissar. Jag HATAR hissar. De är så trånga och det blir så lätt fel på dom. Mycket, mycket, mycket hellre trappor än en trång jävla hiss som syret skulle ta slut i på typ en halvtimme om den stannade. Nej, det gillar jag inte.

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag blir lite fräsh för en gångs skull. Nej, det var ingen överdrift.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0