Det första.

Happ, då hamnade jag här. Känns som en rejäl höjning från bloggis, det må jag säga. För tillfället så sitter jag och Elin i Johannas lägenhet och skapar "Anna and Elin goes kattvakt"-känsla. Det är ingen dålig känsla, vi sitter nämligen och spelar gitarr och har det gemytligt med cola och godis. Det bör tilläggas att jag har lärt mig nästan en hel låt till idag, och inom en snar framtid kan ni kalla mig Gitarrgudinnan (kanske en liten överdrift). 

Nä, nu ska jag fortsätta öva och öva på mitt gitarrspelande för ifall man övar så lär man sig. Det lärde Jasiek mig, när jag var barnvakt åt honom. Han må bara var nio år men han är klyftig.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0