Inget vettigt

det är just vad det här inlägget kommer att innehålla, inget vettigt.  Bra start av mig där, tycker jag. Jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra. Det var ganska vettigt faktiskt. Har, utan tvekan och konkurrens, haft de roligaste veckorna i hela mitt liv. So far. Det kan bli svårt att klå dom också, tror jag. Har blivit en jävla massa festande och massa umgåsning med oerhört trevliga människor. Veckor som aldrig kommer att glömmas, helt enkelt.

Imorgon börjar jag att "jobba". Tecknen kom till för att "jobbet" består av att sitta och prata med några småbarn 45 minuter åt gången, fyra gånger om dagen. Det känns ganska chill, men jag är rätt nervös ändå. Det är bara första jobbet, sen ska jag börja det oerhört roliga jobbet på ålderdomshem. Stört vad jag ser fram emot det jobbet. Och ironin flödar. Men det är bara att göra det bästa av situationen, jag får ju pengar fört iaf.

Nu äre aslökigt ute och jag pallar inte skriva mer. NOPE.

Adjööööööken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0