Åter i Svea Rike.

Idag har jag varit hemma i Sverige i prick en vecka men eftersom att jag är en extremt upptagen (läs: lat) kvinna så har jag inte hunnit skriva något. En kort sammanfattning av Rhodosvistelsen: Den var så jävla bra. Lätt bästa resan ever. Vi hade fint väder varje dag, låg på stranden och glassade. Fest på kvällarna och vi träffade helt underbara människor och hade fruktansvärt roligt tillsammans. Det var  så jävla bra, helt enkelt.

Att komma hem hit igen kändes som en rejäl sänkning och jag ville helst stanna en vecka till på rhodos. Men vädret blev sommar här också efter några dagar och balen var ju i torsdags. Det var himla mysigt att mysa runt på balen uppklädd och tjusig. Alla var så himla fina och efterfesten var hur kul som helst! Festen här hemma har hållt på hela veckan och det här är min första nyktra dag denna vecka. Min kropp mår inte sommaräng men vem är jag att klaga? Jag har skoj ändå :) 

 How ever, så längtar jag fortfarande tillbaka lite. Jag drömde till och med om rhodos inatt. Det var en lite konstig dröm..

Om TRE dagar tar jag studenten. TRE dagar. Stört. Kan inte komma på något annat att säga. Stört.

Nu behöver jag sova.  Verkligen. Så god natt, peeeeps.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0