You bleed just to know you're alive

Idag är jag trött, igen. Igår var jag också trött. Men då hade jag anledning att vara trött. Johanna var i Bollnäs tisdag och onsdag :) Det var mysigt. Så hade hon med sig Jocke, det var också trevligt. Men grejen var ju att Johanna kom hem och det ägde. Dricka lite öl och se film är alltid lika trevligt.

Inatt sov jag hos sara. Igen. Jag har sovit där väldigt många nätter nu. Känner mig som en inneboende nästan. Det tycker sara om. Så kan jag ligga på Sara när hon ser ensam ut, det känns bra. 

På söndag morgon åker jag till Kreta, för er som missat det. Det ska bli galet skönt. Sola, bada och mysa for the win. Wohoo. Kommer hem nästa måndag och då stannar jag nog i Stockholm hos Johanna. Det blir bra. 

Ikväll ska jag fixa mina naglar. Wohoo för det. Verkligen. 

Och det sista jag vill säga är att bowling SUGER. Big time. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0