usa, eller?

Ja, säg det. Jag vill åka hur gärna som helst men jag är ju så sjukt hemkär. Därför måste jag åka, bara för att bevisa för mig att jag klarar det. Ett år utan att träffa någon härifrån. Möjligen om mamma, pappa och syster kommer och hälsar på. Kanske nån annan men det är ju så dyrt att åka till usa. Men jag vill åka. Låter stört mysigt där iaf, Kalifornien. Myspys vore det. Lite jobbigt att jag iaf ska ta hand om två barn på förmiddagen och tre på eftermiddagen. Men det är väl sånt jag får ta, då. Jag hoppas verkligen att jag har råd att åka hem över min tjugoårsdag och att jag får det! Jag ska ju redan fira jul och nyår där ifall jag åker. Ska ringa till nån agency i usa på måndag och prata med nån om allt. Dom skulle tydligen ha några uppgifter om babysitting och om mig så att jag kan få uppehållstillstånd och grejer. Det blir spännande det. 

Idag är jag inte så pigg. Fastän jag la mig tidigt igår, plus att jag sov med Johanna, så mår jag som ett ass. Ont i huvudet och massa sånt skit. Ont i örat till och med, hoppas det inte är någon inflammation. Det har jag aldrig haft. Och magen är helt fuckad, mår illa typ hela tiden, mer eller mindre och är yr i skallen. Men jag tar det som jag brukar, jag tycker synd om mig själv. 

Jag längtar så sjukt mycket tills vi åker till Kreta. Det kommer bli så skönt. Sola hela dagarna och bara chilla. Gash, vad jag vill att det ska bli 31a augusti NU! 

Jag får adhdutbrott på mig själv för att jag tänker för mycket, ibland. Psykande som fan. Men även det tar jag som jag brukar. Det blir bäst så.   

But it's over now, come on and take a bow.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0