Om det vore så

Det där med rubriker har aldrig riktigt varit min grej. Därav den meningslösa rubriken, dagen till ära. Det har trots allt varit en ganska meningslös dag. Jobb mellan 7-15.  Det var inte roligt, snarare tvärtom. Jag var trött och jävlig och mådde illa. Hoppas det beror på nån sorts förkylning och inte magsjuka eller nåt annat som jag absolut inte vill just nu. Det skulle vara jobbigt.

Sen var det faktiskt rätt trevligt, jag åkte till Sara och umgicks med henne, Rebecka, Josefin och Johanna. Det var mycket mysigt. Vart bjuden på tasty mat och godans cola. Sen åkte dom till Gävle och Cityfesten men jag, jag stannade hemma för jag jobbar ju. Imorgon. Fredag. Lördag. Söndag. Måndag. Living the dream. Wooho! Eller hur var det?

Jag har iofs bara en och en halv vecka kvar, vilket känns rätt skönt men ändå inte på nå vis. Då tare slut. Sommaren och det. Alla börjar skolan och det gör inte jag. Känns konstigt. Eller ja, inte alla. Men dom som är yngre än mig, då. Och ja, det kanske inte spelar så stor roll egentligen, nu när jag tänker efter. Så vad har jag att klaga över?

Jag har ändå haft en bra sommar. Fastän jag har jobbat. Jag har ju i alla fall tjänat pengar, och det är ju bra. Det har varit en mysig sommar. Den kan jag ändå inte klaga över. Så var det med det. 

Jag har bokat en utlandsresa till Kreta. Inte bara jag då, Sara Norin också. Den 31 augusti åker vi och blir borta i åtta dagar. Så jävla skönt och bäst och underbart. I'm loving it. Och med det avslutar jag dagens bloggning ;p

Vad är det som gör att huden blir knottrig av nåt som man hör
Melodier kan få det mest sargade hjärta att slå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0