Inte en bra dag

Den här dagen kunde faktiskt ha varit bättre, men det är den inte. Jag mår som en överkörd kattunge och jag får helt klart skylla mig själv. That's it. Det finns ingen eller inget att skylla på, möjligtvis all denna jävla alkohol. Låg och degade i sängen till klockan sex och sen bar det av till take off för att äta lite. Det gick ju inte så bra. Min mage var inte sugen på tacotallrik. Jag tvingade i mig litegrann iaf. Mår fortfarande som en överkörd kattunge.

Men det var roligt igår, ändå. Bortsett från några väl utvalda delar. För allas bästa skriver jag inget om det. Men in på tranan kom jag iaf efter riktigt mysigt förande hos Anne. Det var i bilen ner som det började spåra, fast det gjorde inget för jag kom in ändå så. Inne på tranan var det förmodligen roligt, har ett par stycken minnesluckor men det är så det ska vara. Keep on rockin'.

Hemvägen var rolig. Jag och Nathalie på äventyr. Ojojoj . Det var skojsigt. Jag fick inte lägga mig fastän jag ville, men efter mycket om och men kom jag iaf i säng. Det var skönt. Imorse mådde jag, som tidigare nämnt, som en överkörd kattunge. Det är det bästa sättet att förklara hur jag mår, faktiskt.

Imorgon börjar jag fittjobbet kvart i sju och jag kunde inte vara mer oladdad. Men det är bara att gå dit och tänka på pengarna. Det blir säkert  bra. Har en helvetesvecka framför mig, ska inte bli roligt.  Jobbar alla dagar utom tisdag. Hela helgen och måndag. Inte skoj alls.

Nu ska jag göra nåt annat ovettigt. Typ åka och köpa godis. Eller lägga mig.

There are many things that I'd like to say to you, but I don't know how.
Take me somewhere nice.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi, du ska upp och jobba snart ;)

2008-08-04 @ 04:38:20
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, jag får pengar då ;)

2008-08-06 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0