Enbart utfyllnad

Jag är trött och har egentligen inget att skriva om men what the hell, jag skriver ändå. Så var tankegången bakom dagens bloggning. Här sitter jag nu, i Johannas lägenhet och känner mig allmänt ensam. Tomt här ju, inga katter och ingen johanna :( Sadface.

Idag har jag dömt utvecklingsstörda, det var askul. Dom är så söta ju. Fick en ny och en gammal beundrare efter mig. Hmm, typiskt att såna där ska vara efter mig. Två pussar och typ femhundra kramar fick jag idag. Det var en spännande upplevelse som jag helst inte skulle vilja vara med om igen. Men döma dom kan jag göra :)

Sen var jag på förande hos Bettan, utan att dricka. Jag är nykter denna helg. Wohoo. Suger. I alla fall så agerade jag taxi och det var ju snällt av mig. Det var jättemysigt hos Bettan iaf men sååå sorgligt att Elin ska flytta :( Kökskniven nästa.

Nu sitter jag som sagt i Johannas lägenhet och nu när jag har gjort dagens utfyllnad så kan jag lägga mig nöjd och belåten. GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0