Booooring

Sitter hos Johanna och gör absolut ingenting. Men det gillar jag. Att göra ingenting, alltså. För jag har inget liv. Mitt liv är mitt jobb, än så länge. Jag tycker personligen att jag inte gör annat än att jobba och göra ingenting.  Eventuellt att jag umgås lite sådär ibland men då är jag säkerligen så jävla trött så att jag inte orkar. JA, jag klagar. Det tycker jag att jag har rätt till plus att sån är jag. Deal with it, typ.

Jag kan väl fortsätta då, när jag ändå är på gång. Jag har ju inte kunnat solat någonting på hela sommaren eftersom jag har JOBBAT. Två dagar har jag solat, och då är jag seriöst helt seriös. Utifrån det kan ni dra slutsatsen att jag inte är speciellt solbränd och brun som man ska vara när sommaren lider mot sitt slut. Nej, jag är blek som en blekfis. Därför var jag och solade solarium idag. Det kändes helt rätt och var asskönt. Totally worth it. Lugna favoriter är grejen, ju!

Varför inte spinna på lite till? Jag jobbar ju, som jag nämnt i alla mina senaste inlägg, hela helgen. Under hela cityfesten och så. Det suger litegrann, men jag försöker se positivt på saken; Jag tjänar pengar istället för att slösa. Det känns lite bra nu, ändå. På tisdag blire i alla fall nån slags förtäring av alkohol eftersom jag är ledig tisdag och onsdag. WOHOO!!

Eventuellt att det blir en tatuering nästa vecka, men bara eventuellt. Det beror på hur min plånbok känner inför det. Helt klart.

Nu ska jag tjocka i johannas soffa. Känns helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0