Besök i huvudstaden och lösa mördare

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag tar det väl från början. Jag har spenderat tre dagar i Stockholm hos Johannsingen, som jag förövrigt saknar hur mycket som helst. Det var roligt där, tycker jag. Dricka lite öl och mysa är aldrig fel. Att jag sen hade typ 0 kronor var inte så jävla roligt, men jag överlevde. Jag tänker på lönen som kommer på onsdag. Det var iaf asbra i Sthlm och det är inte helt omöjligt att det snart blir ett återbesök med lite kelning hos Johanna.

Idag har jag varit fet och trött. Somnade alldeles för tidigt igår och vaknade alldeles för sent idag, men det var skönt :D Blev inte så mycket sömn tidigare nätter så det var väl behövligt. Jag känner mig som en våldtagen kattunge i ryggen men det är det ju ingen som bryr sig om, förutom jag själv. Skit samma. Har fetat mig i Saras soffa med pizza, det var mysigt. Sen kom Josefin och då kikade vi på världens bästa film, Ace Ventura. Skrattfest som fan. Då blev det såklart chips, dipp och cola. ASBRA.

Sen då, så har jag varit typ konstant rädd. Fick höra från en väldans säker källa (typ nyheterna) att två fångar hade rymt från ett fängelse i Finland och att dom var i Söderhamn. Mördare var dom, till och med. GASH! Jag och Josefin har rätt livlig fantasi vilket resulterade i att jag, när jag skulle köra hem henne, körde alldeles för fort (bli-av-men-körkortet-för-fort, eventuellt -sitta-i-fängelse-för-fort), körde mot rött på en järnvägsövergång, struntade i stoppskyltar och höll på att köra in i ett staket. Men vi överlevde och det gick bra. Nu är jag ju hemma igen och det är låst och larmat. Känns rätt säkert men man vet aldrig. PLUS att dom där fångarna hade ett avsågat hagelgevär, vilket bara gjorde saken ännu värre. I alla fall så är jag hemma och jag ska lägga mig nu. Försöka sova, fastän jag är lite rädd fortfarande. Det går nog över. Får jag hoppas. Jag måste komma ihåg att stänga Malins fönster. 

God natt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0