Halloween is coming up

Jag har aldrig riktigt klätt ut mig på halloween. Det är ju skiiiitstort här med denna dag så jag tänkte också slå på stort och, eventuellt, köpa en kostym. De är inte så jättefarligt dyra men grejen är ju att jag bara kommer använda den en gång. Aja, det kanske är värt det, vi får se. Jag vet inte riktigt vad jag ska vara än, så HELP ME.

Har hittat en bra sida, med hjälp av Josefin såklart. Här kommer några förslag;


Fotbollsdomare, för det ÄR jag ju faktiskt. HIHI.


Vixen Pirate Wench Adult Costume
Pirat, tycker jag är lite gulligt så.

Adult Sexy Swedish Sweetie Costume
Swedish Sweetie Costume, stod det. Var är det svenska, då?

Tacky Tourists Adults Costume
HAHAHA, det här skulle vara så jävla roligt!

Thumper Adult Costume
Det här har alla på sig på Halloween, har jag sett i amerikanska filmer.  No way, säger jag. 

Flamingo Costume Adult
Hehe, Flamingo. Skulle aldrig vara en fågel då jag hatar fanskapen men den var lite skoj.

Jani, jag har big probs här. Om jag inte orkar (läs; har råd) att köpa en kostym så ska jag vara en kissemiss :D Köpte ett par lårhöga, vita och svarta strumpor, men en vit rosett högst upp, till Halloween ifall jag skulle behöva. Så behöver man ju bara köpa kattöron och firra en svans och klä sig i svart. Det lät tamme tusan billigt och bra det.

 Meeeeen, får jag höra vad ni tycker? Några förslag?


Kommentarer
Postat av: Syster

JAHA, dissade du mitt förslag om Inga din jääkel.

2009-10-23 @ 16:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0