Drive by

Sitter och har sådär tråkigt som man har ibland. Slötittar på tv, kollar samma bloggar tio gånger. Så när jag som bäst sitter och zappar så hamnar jag på "Kniven mot strupen". Jag avskyr "Kniven mot strupen". Jag avskyr Alexander Nilsson. Det är väl förmodligen det sistnämnda som gör att jag hatar det förstnämnda. Nu vill jag bara säga att jag tycker ännu mindre om honom, och således även programmet. När jag nu hamnade på det och såg på det i kanske 10 sekunder så såg jag följande:

Alexander Nilsson står i en restaurang varpå han för ner fingret i något som visar sig vara mos. Han slickar på fingret, lägger huvudet på sned och glåmar elakt på ägarinnan av restaurangen (antar jag). Man riktigt ser hur det rycker i armarna på honom. Han vill gestikulera! Han vill vifta med armarna och vara lika jävla häftig som Gordon Ramsey. NEWS FLASH FOR YOU: Det kommer aldrig hända!

Han lutar sig fram över disken (där man betalar), slår i med handflatorna och säger, nästan väsande: "Är det här.....pulvermos?" konstpaus "Tycker du OM pulvermos?". Här kommer det som trots allt lyfte programmet en aning. Ett hopp som tändes inom mig, men som aldrig kommer att räcka till för att få mig att se på det förfärliga programmet längre än dessa 10 sekunder. Ägarinnan svarar: "Ja, det är pulvermos och jag tycker OM det". Rätt och slätt. Och varför inte? Jag tycker också om pulvermos. In your face, Alexander Nilsson. Jag ska leta upp den där restaurangen och gå dit och beställa pulvermos. Bara. Just det!  Hah!

Nu läser jag istället, så jag slipper bli upprörd.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha näe fy får att få stopp på hotellrum ;-) Fast gött å slippa lösa det själv ;-)

2012-03-26 @ 19:54:30
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0