Stjäl inlägg

Förmodligen har Josefin tänkt blogga om det här, men jag har dålig fantasi och stjäl därmed hennes idé. Hehe. Hon var och hälsade på mig igår (jättemysigt!) och när hon satt på tåget på väg tillbaka till Uppsala så får jag det här sms:et:

"Haha, skönaste lokföraren "som ni märker kommer vi inte in i Knivsta.Det står ett tåg där som har problem med en motsträvig passagerare...då hjälper det inte ens att ta sats!" "

Jag hatar att sånt här aldrig händer mig. Jag lyckas liksom aldrig vara på rätt plats vid rätt tillfälle, om man säger så. Skit.

Hon till vänster är ofta på rätt plats vid rätt tillfälle, till skillnad från hon till höger.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha! Det är lugnt, jag skrev inte om det. Men bra bloggat!

2011-05-12 @ 11:11:45
URL: http://litejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0