Jobba, jobba, jobba!

Snart sticker jag iväg till jobbet. Idag har jag hunnit med att luncha på Friday's med Bella, och vi tog en snabb sväng på H&M också där jag inhandlade ännu ett billigt nagellack och en pennvässare. Förut har jag typ köpt ny kajal när udden tar slut men, idag fick jag någon sorts uppenbarelse och köpte en pennvässare istället. Mycket intelligent av mig, om jag får säga det själv.

Det är så tråkigt väder och det är ännu tråkigare att stickade tröjor och halsdukar måste börja användas igen. Det är väl inte tvång på det, direkt, men man vill gärna använda det, kan jag tycka. Näe, nu ska jag packa väskan och sedan dra iväg. Ha en fin kväll alla! ♥

"Sometimes you have to be apart from the people you love, but that doesn't make you love them any less. Sometimes it makes you love them more."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0