Inte så typiskt.

Precis när jag hade bytt om till träningskläder, snörat på mig löparskorna och skulle ge mig ut på en runda så började det inte regna. Är inte det typiskt? Så nu har jag varit ute och sprungit en liten sväng. Jag ska inte ljuga, jag gick en del också. Om man ska se på det stora hela så gick jag väl mer än jag sprang. Jaja, nu lämnar vi det där.

Jag har träningsvärk idag och det känns så gött. Det var för längesen nu. Men nu är jag på gång igen. Får se hur ambitiös jag tänker vara den här gången.

Nu ska jag städa lägenheten. Tar normalt sett inte såå lång tid eftersom den är typ 20 kvadratmeter stor. Ändå, så är det ju sjukt tråkigt. Efter städ blir det stan för en kaffe med Lindbergskan och sen ska jag äta middag och se hockey med min pappa. Bra, fullspäckad dag (för att vara mig).

Så, nu sätter jag igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0