Glömsk tjej

Förra veckan var jag i Jönköping, vilket var helt, helt underbart och mysigt. När jag, för sista gången, klev ut genom dörren i Jönköping hade jag till och med (efter påminnelse) tagit ett extravarv i lägenheten för att samla ihop eventuellt kvarglömda saker (det händer mig alltid) och jag kommer ihåg att jag tänkte : "hah! första gången ever som jag inte glömt något". Eeeeller? Tji fick jag när Therese ringde (efter att vi kommit hem) och sa att jag glömt både glasögon OCH plattång (mitt liv är över). Skit.

Ja, vad jag ville komma fram till var väl att jag nu går omkring halvblind, med konstant huvudvärk samt en helt crazy frilla vissa dagar, då mitt hår inte alls vill göra som jag vill. Tacka vet jag post!


Här är en av orsakerna till att jag gillar Jönköping. Världens finaste Tuva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0