Jag har tråkigt

Vad heter du: Anna
Var bor du: Bollnäs
Trivs du där: Ja, det gör jag nog. Blir förmodligen inte kvar här förevigt, dock.
Brukar du läsa horoskop: Varje dag, av någon outgrundlig anledning.
Har du körkort: Sen den 16 maj, 2007, om jag inte minns helt fel :)
Favoritdjur: Katt då, kanske. Bara inte min katt.
Festar du mycket: Nej, det skulle jag inte säga att jag gör.
Sprit, cider, vin eller öl: Helst vin och öl.
Brukar du bli för full: Mycket mer förut än nu. Nu är det ju nästan lugna gatan här.
Antal kuddar i sängen: 2 st. Sover alltid bara på en.
Äger du ett busskort: Nope
Vad åt du till frukost: Idag skippade jag frullen.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Fundera ut vad jag vill göra den närmsta framtiden.
Hur svarar du i mobilen: Aa, det är Anna?
Antal timmar sömn inatt: Inte onödigt många timmar blev det.
Sov du ensam: Yes.
Din hobby: Jaaadu, är fotbollsdömning en hobby?
Vad är det för veckodag?: Torsdag
Vad åt du senast: En kexchoklad
Vem fick du sms av senast: Systeryster
Vem ringde dig senast: Systeryster, igen.
Godaste ölen du druckit: Eeehm, jag vet inte riktigt.. de flesta ljusa går ner.
Vilka hårfärger har du haft: Brun i alla nyanser typ, och blond.
Vad såg du senast på TV: Shit.. minns inte. Haha!
Vad läser du för bok just nu: Håller på att försöka välja vilken jag ska läsa. Inte lätt, inte.
Längd: 176 då, ungefär?
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Blond.
Är du kär i någon: Oerhört.
Vad gör du om ett år: Visste jag det vore jag den lyckligaste människan ever.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, önskar att jag inte bodde med folksen.
Dricker du: Japp.
Vilken parfym använder du: Någon av Paris Hiltons parfymer. Har ett gäng.
Vilka skor använder du: Blir mycket Converse och tygskor nu. NAJS med vår.
Dagens klädsel: Jeans, vit t-shirt, blå kavaj och Converse.
Smeknamn: Njaa, var Wesslan ett tag men det var ju ingen hit.
Höger- eller vänsterhänt: Randomhöger, är jag. Håller pennan som en vänsterhänt.
Stjärntecken: Vädur.

Rädsla
: Att vara ensam
Målsättning: Att komma till en punkt i livet där jag mår bra på alla plan. Jobb, kärlek, boende, familj.
Styrka: Lugn i de flesta situationer.
Svaghet: Kan freaka helt plötsligt.

Din första tanke när du vaknade idag: Har jag sovit?
När somnar du: Vanligtvis i pensionärstider.
När du inte kan sova: brukar jag ligga och stirra i taket en stund.
Svär du: Jaa, dåligt ordförråd beror det på, sägs det.
Duschar du varje dag: Hihi, näää.
Röker du: Icke det.
Är du förälskad: Oja!
Tror du att du någonsin varit kär: Jag är kär nu.

Gillar du skolan: Jag gillade skolan rätt mycket. Roligt att lära sig, älskar att skriva! Tråkigt att lyssna.
Vill du gifta dig: Absolut!
Tror du på dig själv: Ibland, ibland inte.
Tycker du att du är hälsosam: Det skulle jag aldrig i mitt liv påstå.

Gillar du åska: Lite läskigt är det ju faktiskt. Men mysigt med, i vissa situationer
Spelar du något instrument: Spelade nåt blåsinstrument när jag var yngre men är inte lagd åt det musikaliska hållet.

Har du under den senaste månaden…

Druckit alkohol?: Ja
Gått på dejt: Nej, inte dejt så.. Har ju Johan och vi dejtar väl inte direkt.
Kysst någon: Ja!
Shoppat: Lite nya tillskott har det blivit i garderoben.
Ätit en hel ask müsli: Eeeh? Gör någon det?
Ätit sushi: Nej, det har jag då inte gjort.
Stått på scen: Nejdu, det blir det inte nå av med.
Bakat: Jag tror att jag bakade chokladbollar för ett tag sen..
Nakenbadat: Inte det, inte. 
Färgat håret: Nej, det var toklängesen! behövs.
Stulit något: Nej, det har jag inte gjort heller.

Har du någonsin…

Däckat eller varit jättefull: Höhö, aah.
Blivit upptäckt under “akten”: Det har jag. Pinsamt, men man dör ju inte.
Blivit nerslagen: Nej, tack och lov.

Hur ska din drömkille/tjej vara? Vacker på insidan och utsidan. Omtänksam, romantisk, spontan.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Det finns ett gäng som jag skulle göra precis vad som helst för.
Antal CD-skivor du äger: Vi har typ ett helt förråd med CD-skivor sen vi var små. Inget man använder så mycket längre ju.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Några gånger har jag fått vara med. Inget jag föredrar.

Rubriken avslöjar att jag har tråkigt. Då kan man roa sig med att fylla i en värdelös lista. Jag snodde den från  Johanna :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0