Ett liv sökes

Idag har jag lunchat med min bror, fint. Han jagade upp mig ur sängen. Jobbig kille, typ.

Efter lunchen så hade jag för trejde gången en tid på arbetsförmedlingen och hoppades innerligt (lite ljug) att det för en gångs skull skulle bli av. Och det blev av. På dåligt humör och fientligt inställd som jag var så kunde jag inte hjälpa att inleda samtalet med några spydiga kommentarer men E-M fick mig att mjukna till sen. Vilken mysdam!

Sökt jobb idag också. Uppenbarligen vill inte en endaste människa anställa mig, tack och bock. Man känner sig så viktig och speciell, på nåt vis. Nog med skitsnack. Nu väntar väl tv:n efter en ytterst aktiv dag för att vara mig. Och vansinnet fortsätter; Imorgon ska jag till tandläkaren!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Toffe

Jag har just läst ditt senaste inlägg på arabiska. Klart intressant. Frän grej med översättningen där, Westlund!

2010-01-26 @ 20:56:25
URL: http://toffenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0