Träning och Buckan

Onsdag idag, för er som inte vet. Torsdag i Sverige men det skiter väl jag i. Mötte upp Emma och hennes unge i parken imorse och lekte lite. Skoj. Det är typ tropisk värme här och för en som inte är van (nej, jag har inte vant mig efter tio månader) så är det fan inte ens roligt. Jag svettas typ konstant vilket kanske inte är så fräscht, nej. Tur att det bara är mina barn som ser mig.

Efter några damptimmar med barnen så åkte jag och Emma och hade världens sämsta och lataste träningspass. Skönt var det. Man ska anstränga sig så lite som möjligt, har jag hört. Sen mötte vi upp Daniela och två andra svenska tjejer på Starbucks. Satt och pratade skit ett tag och nu ligger jag här i min underbara säng. Jag kan inte uttrycka med ord hur mycket jag älskar min säng, alltså. Den är bortom ord, kan jag bara säga. Jag sover som en gud i den. Skulle sova alla timmar på dygnet om jag fick men det får jag tyvärr inte.

Imorgon ska vi på nån utomhusspelning i Santa Monica. Ett helt svenskt gäng. Ska picknicka med öl och götta vid stranden och lyssna på musik. Mycket trevligt, får jag hoppas. Nu blir det duschen, iaf. Nån gång kan väl jag vara lite fräsch också.



Kommentarer
Postat av: Malm

Jag är en hemsk människa ;) ---> checka bloggen.

2009-09-03 @ 16:23:32
Postat av: Malin

ge mig tropisk värme ;)

2009-09-03 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0