Sick bastard

Jag måste till och med ställa in min LA-tripp ikväll, som jag faktiskt såg fram emot. sjuk är jag. Så alla får gärna tycka synd om mig.

Ikväll när jag slutar ska jag ta en dusch och sen åka till Barnes & Noble och köpa en hög böcker som jag under en längre tid har suktat efter. Lite nördvarning på att jag suktar efter böcker men hey, sån är jag. Ska bland annat köpa Dan Browns nya bok, är jag rätt säker på. Det känns ju som att inget kan gå fel där. Sedan även L. Ron Hubbards böcker. Det var den karln som grundade Scientologin som ses som en av världens farligaste sekter där bland andra Tom Cruise och John Travolta stoltserar som medlemmar. Såg även en bok om sekten "The Family" som verkade vara mycket intressant. Ja, vi får se vilka böcker som får följa med hem och bli älskade av mig!

Nu ska jag vika tvätt. Jag kunde ju ha roligare än det. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0