Såhär rädda är alla för Svininfluensan

Jag mådde inte så bra igår men var ändå tvungen att åka till skolan. Detta hände när jag lite snällt skulle fråga ifall jag kunde göra ett prov när jag först kom dit så jag kunde åka hem sen.

Jag: Ms Donna, can I take the test right now?
Ms. Donna: Why do you wanna take it now?
Jag: I'm not feeling very well.. I have a fever, sore throat and stuff. Probably the Swine Flu...
(Ms. Donna backar sju hundra meter och gör världens mest dramatiska indragning av luft)
Jag: Hahaha, just kidding... (tycker att jag är skitrolig)
(Ms. Donna drar lite lättat på smilbanden samtidigt som hon nog undrar vad som är fel med mig.)
Jag fortsätter: I've already had the Swine Flu, you can't have it twice, I think?
(Ms. Donna springer panikartat ut ur klassrummet)
Ms. Donna: GET AWAY. YOU DON'T NEED YOUR HOURS, I'LL GIVE YOU YOUR ATTENDENCE. GET AWAY!!!!! 
(Jag knallar ut från klassrummet och drar till Starbucks och dricker kaffe) 

Tur att vissa inte har någon humor alls. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA! :D

2009-09-18 @ 22:56:02
URL: http://metrobloggen.se/johannatysklind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0