Ovanligt

Inatt vaknade jag ett flertal gånger av en irriterande hals. Den liksom sved på något vis. Drygt som fan, kan man tycka. När jag klev upp imorse var det asdåligt. Ont, gjorde det. Feber har jag dragit på mig nu och det känns som att jag har sockervadd i skallen. För att det inte ska vara allt för lindrigt så värker det i kroppen och näsan är täppt, också. Det är sällan man är på bra humör när man är sjuk, till råga på allt. Återigen tackar jag amerikanska piller. Jävligt ovanligt att jag är sjuk, vill jag tillägga. Ironiskt. 

Nu ska jag till skolan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Just det, du har skola idag. När passar det dig att vi pratar? Allt är BRA här :)

Men saknar dig så jag vill prata snart. Känns som jag redan har missat massa. Du är sjuk liksom?! Krya.



Vi hörs. puss

2009-09-18 @ 04:46:07
URL: http://emmagredenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0