Normalt

Telefonen ringer kl. 16.15 här hemma. Nummerpresentatören säger Out of Area.

Jag: Hello?
En mystiskt viskande röst: House is on tonight..
Jag: Tonight?!?!?!
Den mystiskt viskande rösten: Two episodes, series premiere.
Jag: NO WAY?!
Monica (nu exalterad): YEEEEAH. Can you believe it?!?! We'll have to record it for u, hihi.
Jag: Are you kidding? Ofc I'll be home for House. GOD, I'm sooo excited.
Monica: Oh, that's what I thought. I figured you would skip school.
Jag: OF COURSE, CRAZY!!!
Monica: YAAAAAAAAAAAAY, see you soon. 

Till er som säger att House är ett "mamma-program" - Fuck you.  

  ♥ 

Nu är det två timmar klistrad framför tv:n som gäller. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0