Jag har det bra.

Vet ni vad jag har tänkt på? Att jag har en hel del tur ändå. Jag ser alla dessa sommarsummeringar i olika bloggar och inser att jag har haft sommar sen mars och kommer ha det tills jag åker hem i november. Jag är förbjuden att klaga över att solen skiner. Förbjuden att klaga om det en dag är molnigt för hemma i Sverige så är det tammefan kallt, regnigt och jävligt varje dag. Vilket jag ohemligt njuter av här borta. När sommaren är slut här så ska jag också summera. Kommer förmodligen bli världens längsta inlägg för så mycket som jag har haft för mig den här sommaren har aldrig förut hänt. Resor hit och dit, träffat en massa nytt folk, varit på fester som är oförglömliga. So far, so good. Som de säger i staterna.



Klaga tänker jag inte göra


Kommentarer
Postat av: Toffe

Du har det jävligt bra du, jänta lilla!

2009-09-01 @ 11:01:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0