Idag har jag ..

  • Varit trött men icke sovit
  • Varit ledsen och gråtit
  • Bokat flyg till Seattle
  • Fått mitt hemresedatum till Sverige
  • Lindrat min ångest genom att genomföra de två ovanstående
  • Pratat med Eeeeeeeeeeelin i telen
  • Pratat med mamma, pappa och Malan i telen
  • Gått runt i en bokaffär i en timme och suktat
  • Lekt med Daniela
  • Fått reda på att min "agency-mamma" är mormon
  • INTE rakat benen, lägg märke till capital, bold INTE.

Kort resumé då jag är galet trött och ska sova NU. Jag förstår att ni hoppar av intresse när ni läser detta. Jag gör det för er skull, såklart ;) Natti.





edit:

  • Googlat "mormon" och läst frenetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0