I love it. NOT

Hatar att vara sjuk. Alskar att klaga om det, dock. Just nu stor jag mig pa att jag inte kan andas. Min nasa ar helt proppad med snor och mitt huvud ar seriost nog fullt av nagot stort och fluffigt. Oronen har nu ocksa envisats med att tappas igen. Tack som fan for det, immunforsvar.

Jag har ocksa fallit offer for Jasons totala brist pa, ja, vett. Han kom hem idag och informerade mig om att han hade traffat en kille som jag nu ska traffa, tydligen. En 20-arig, gymsnubbe som han traffade idag nar han tranade. Matchmaking-objekt, kallade han mig for. Jason alltsa. Min framtida pojkvan, som J uttrckte det, hade fragat om jag hade bra moral. Vad tror ni J svarade? "Yeaaaah, I guess...she hasn't really had a chans to show if it's bad so...". Tack for visat fortroende. Ja, man blir less for mindre, horrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0