Hemma.

Har varit pa au pair-mote idag. Drog ivag vid tio imorse och malet var Burbank. Vi plockade upp en massa folk och akte till en mexikansk resturang, det finns obegransat med sadana har omkring. Ar inte min favoritmat, dock. Men vafan, man staller val upp for laget!

Efter en mysig lunch sa akte vi och sag en film. Vi sag Love Happens med Jennifer Aniston och Aaron Eckhart. Mycket sevard film. Vacker historia och inte helt otippat grat jag som alltid. Kan inte fatta att Aniston ar 40 och fortfarande sa galet snygg. Ge mig det sa man slipper nagon 40-arskris. Gash. Hur som helst, en bra, bra, bra film.

Jag mar fortfarande som en overkord kattunge men pallar inte ligga hemma sa istallet ska jag vara wild and crazy och dra till Starbucks och dricka kaffe. I KNOW, helt galet. Men ni kanner mig, san ar jag liksom.
Nog med skitsnack. Adjoken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0