First day of school!

Okej, det var inte så ångestladdat som jag trodde. Det var faktiskt ganska roligt att träffa alla igen och träffa nytt folk. Vad som är tråkigt är att jag inte får ha miss Julie igen :( Fick miss Donna nu för hon håller i den högsta utbildningen och jag frågade om jag fick ta Julies klass men de sa att det var slöseri med min tid :( Det är iofs den här klassen också om man tänker läromässigt men annars så är det trevligt.

Jag frågade om jag fick göra inlämningsuppgifter istället för att komma så ofta så vi ska försöka klura ut något. Förhoppningsvis så får jag skriva igen! Wihoo. Då jäklar ska jag skriva, gosse. Jag ska skriva om allt mellan himmel och jord. Det kommer bli svårt att stoppa mig. Typ.

Sova nurå. Blogg.se funkade inte idag, skräll som fan. NOT. Less man blir.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0