Dåligt

Jag har inte varit inne på msn på tre dagar, sorry syrran.

Det har varit massa trubbel för Emma så jag har hjälpt henne och nu bor hon hemma hos mig ett tag tills hon hittar en ny värdfamilj. MEST vill jag att hon ska bo kvar nära mig men det vore rätt coolt om hon fick flytta till New York för då kan jag hälsa på henne där, haha! Tycker så synd om henne som fick en sån dålig start på året..Hon är värd bättre! Jag inser bara mer och mer vilken underbar familj jag har och hur mycket jag älskar dom! Jag har den bästa värdfamiljen EVER ♥

Emma pratar med sina svenska föräldrar över skype nu som är världens sötaste. Hon har tur :) 

Nu ska vi lägga oss för imorgon är det back to work. Idag har jag varit ledig halva dagen för det har varit Holiday. Vi har haft grillparty med massa av M och J's vänner. Mycket trevligt. 

Återkommer imorgon. Puss. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä men in ikväll då! Behöver ju fan hjälp ja. <3<3

2009-09-08 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0