Change of heart

Idag pratade jag med Sara i telefon. Var så himla skönt att prata med henne och höra hennes röst igen. Lät som ett peddo där kanske men ni fattar vad jag menar. Älskar ju Sara mycket, mycket och saknar henne kanske ännu mer. Då blev jag i alla fall glad i hjärtat, när jag pratade med henne. Skrattade möjligen mer än vad vi pratade men vem bryr sig?

Sen nu, för typ en sekund sen, så fick jag veta att Emma åker till Seattle imorgon redan och då blev hjärtat lite ledset sådär. Det blev ju så himla bra för henne och mig. Ni vet när det känns som att man har känt någon typ sen BB och kan prata om allt och sådär? Så var det för oss efter bara en månad. Jag hoppas verkligen att hon trivs som fisken i vattnet där borta. När äventyret i Seattle är över så ska hon banne mig komma till Bollnäs! Det är bestämt. Kanske även jag tar mig ner till Hillared. Det återstår att se :) All lycka till Emma!

Nu får det vara nog. Nu ska jag sova.



don't worry, be happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0