Alla lämnar mig

Fick just reda på att Daniela kanske måste sluta jobba hos sin familj också och att hon då måste flytta härifrån. Daniela som är min brasilianska BFF här. JÄVLA DANIELA. Lite sur är jag, får jag så lov att säga. Men jag har bara två månader kvar så jag får göra mitt bästa för att överleva utan henne. Kommer bli avsevärt tråkigare i alla fall.

Imorgon har jag varit här i tio månader. Känns helt sjukt. Det känns som att jag kom hit typ igår. Men jag refererar till det kända ordsråket "tiden går fort när man har roligt". För det har jag haft. Älskar det här året och det är något som jag aldrig någonsin kommer glömma och som förhoppningsvis ger mig en massa möjligheter i framtiden.

Nuså, ska jag skriva lite innan jag knyter mig. Bra jobbat! Ska ta tag i detta nu.
God natt, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0