Våga vägra älska amerikans tv

Det blev en konstig rubrik. Hur som helst, jag är ytterst upprörd och ja, förbannad riktigt. SÅKLART så visas inte Danmark-Sverige. Förvånad, någon? Den visas om två timmar. När matchen är slut, liksom, så börjar dom visa den här i segjävlaAmerika. Jag kan helt enkelt inte leva i ovisshet så länge utan följer slaviskt Aftonbladets Marcus Leifbys direkta matchrapport.

Jag vill se matchen. NU! Jag hade även en dröm om den här matchen för två nätter sedan. En mardröm, that is. Jag drömde att Sverige förlorade med 3-0 och jag och pappa blev så ledsna att vi låg på golvet i vardagsrummet och grät i flera timmar, säkert. Mina drömmar eller mardrömmar har aldrig sannats förut så jag är lugn. Jag tror på oavgjort eller vinst, såklart. Nog om det.

Ja, det räcker inte med att jag inte får se matchen. Jag har en ångestladdad bakfylla efter en, minst sagt, galen amerikansk husfest. Men jag hade säkert roligt. Tills.. ja, tills. Vem vet? Nu ska jag dö lite i sängen en stund. HOPPAS NI NJUTER AV MATCHEN, FÖR FAN. Det gör inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0