TILL GERTRUD

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, ELIN (a.k.a Gertrud, a.k.a hängtuttsmormor)!! Välkommen in i en 20-årings värld vilket inkluderar besök på systembolaget (lagligt) och även dyra tandläkarbesök. GREAT.



Den här bilden gjorde jag då helt själv i paint dagen till ära. Elin ska då ha något alldeles särskilt när hon fyller stoooor flicka. De lila slingorna i håret kan ni se som en liten extrabonus (jag tycker det blev riktigt snyggt och ska försöka övertala Elin att göra det, höhö)

IAF, grattis Elin. Jag saknar dig. LOVE till min alldeles egna svettgertrud. 

Yours truly, Åke.


Kommentarer
Postat av: SG = SVETTGERTRUD

Min lilla outvecklade och omogna åkeponke!! MISS YOU och tack för ditt vackra inlägg! LÖVE YA!

2009-10-20 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0