Over

Desperate Housewives är slut och jag är i extas, som vanligt. Hur kan det vara så bra? Älskar att Jonathan, Ambers bror, lånade mig säsong 1 som jag inte har sett. Underbart. Kanske skulle lägga mig och se det nu?
Annars visas House just nu också.. Svårt att välja, faktiskt. Älskar båda lika mycket, skulle jag tro.

Min kamera är fortfarande inte laddad så ja, imorgon utlovas lite bilder. Jag har haft en sjukt bra dag, för övrigt. Hårt pass på gymmet imorse, lunch med Amber och Jonathan på dagen, shopping med M och Amber på eftermiddagen och häng med Ambers familj på kvällen, så avslutas dagen med DH. Bättre söndag kan man inte önska, skulle jag vilja säga.

Mycket långa inlägg på slutet här nu, men jag har mycket att skriva. Mest skriver jag för mig själv så jag bryr mig inte så mycket. Det är ungefär 6 veckor tills jag kommer hem och jag har panik. Här är allt självklart, jag har ett jobb, jag har fritidsintressen, pengar och vänner. Fritidsintressen i Sverige = dricka vin och öl och hänga med de bästa människorna i världen. Jobb i Sverige= Not so much. Not so much, leder till No money. No money leder till No life. Kort och gott så kommer jag bli en Nolifer när jag kommer hem.

Vad som blir skönt med att komma hem är att jag kan ringa folk när jag vill och prata hur länge jag vill. Mamma och pappa kommer ta hand om mig och jag kommer att älska det. Jag kan träffa mina ääälskade vänner när som helst jag vill men faktumet återstår att jag inte kommer ha något jobb och jag känner inte, inte, inte för att plugga. Jag vill inte oroa mig för detta nu men det går inte att stänga ute ur mitt lilla huvud. Jag gör mitt bästa, men det går inte. Någon som känner för att ge mig några miljoner? Jag tar tacksamt emot alla allmosor ni vill ge ;)

Det får bli House. Jag har aldrig sett avsnittet som visas. Awesome. Hejsvej.

♥; 

Kommentarer
Postat av: kungen

jag skriver inte i bloggen då jag är rädd att den ska bli för seriös ;) haha. jag är bara så arg på ett gäng killar här i falun. tänker inte på vad som kan hända om man gör vissa saker. jag e besviken men jag o mackan e ihop o så. (såklart) det ser nästan ut som de e over and out. men nejnej. vi ska leva våra liv med varandra sedan lite hinder på vägen de ingår. Jag saknar dig med men nu är de så sjukt jävla nära tills jag får krama om dig. JAG SAKNAR DIg och längtar tills du kommer hem! / din kung :D

2009-10-12 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0