Life goes on.

Varit och shoppat med M idag, det gillas. Impulspiercade örat gjorde jag också, wild and crazy som man är. Shoppade bara en väska och ett doftljus. Hittade förmodligen väääärldens snyggaste skor (det gör jag alltid), och dom var inte så farligt dyra. Dom satt som handen i handsken. När jag väl fick in fötterna.. Det var asjävlasnygga, mörkbruna boots med klack. Jag var en sekund från att köpa dom, sen insåg jag att det tog ungefär 5 minuter att få på mig dom och ännu längre för M att dra dom av mina fötter. Och man vet ju inte om man kommet ha någon hemma hela tiden som kan dra av en skorna, liksom. Nej, jag letar vidare. Oj, vad intressany det där måste ha varit att läsa om.

Tränat har jag också hunnit med. Hur länge håller det i sig denna gången? Förhoppningsvis till slutet av November då jag åker hem. Nu ligger Gio och buffar på mig och vill mysa så nu blir det god natt för min del. 

Bryt ihop och kom igen. 
What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0