I'm still broken

Jag har inte skrivit på ett tag och känner att jag inte har ork eller inspiration. Har varit ute på massa tok sen sist och fixat massa inför Halloween. Jag vill vara gladare än vad jag är.

Palla depp egentligen. Men det är så jävla svårt nu, när jag snart ska åka hem och ångrar mig ena sekunden och längtar jättemycket nästa sekund. Men det blir bra nu, att komma hem till familjen.

J jävlas med att utsätta mig för träningspass som nästan leder till döden. Sist hade jag blodsmak i munnen en halvtimme efteråt och jag har fortfarande träningsvärk och dagen efter hade jag magsjuka, i det närmsta. Men han tycker det är så roligt så jag ställer upp för laget.. och lite för mig själv. GUD, det är så jobbigt. Ikväll ska jag genomgå helvetet igen.

Nu ska jag återgå till att göra iiiingenting. Hejpa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du mår bättre snart stumpan! försök och njut så länge där borta för snart BLIR DU MIN IGEEEEN! /Gertis <3

2009-10-30 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0