Helgen närmar sig

Två och en halv timme, sedan infaller min helg. Hemma är alla redan snorpackade och har suttit klistrade framför Idol. Men det gör inget, för idag är jag glad.

Daniela kanske kommer tillbaka till mig på helgen innan jag åker. Lycklighetsfaktorn är så hög nu. Halloween är imorgon och jag ser fram emot ett hejdundrandes party. Ikväll ska jag jobba på en fest tillsammans med Amanda i några timmar, lite extra cash tackar man inte nej till. Och det är två veckor kvar tills jag får hälsa på Emma i Seattle. Så himla enkelt allt känns idag, helt plötsligt.

Jag har pratat med en nykter och glad Sara på telefon och en full och ännu gladare bror också. Det är trevligt, tycker jag. Nu ska barnen ner från sin nap och jag ska hitta på något bra att göra så att timmarna går så fort de bara kan. Mot helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0