..

Jag är ledsen och det är jobbigt att vara ledsen själv. Jag vill vara med min familj.

Farmor, du har det bra nu på ett bättre ställe. Alla fina minnen kommer alltid finnas kvar i allas hjärtan men just nu känns det tomt och det gör ont. Jag hoppas att du är bland dina tomtar och djur nu och har det så bra som du bara kan.

Vill också säga att jag älskar min pappa så oerhört mycket och han är stark. Han har tvingats gå igenom detta utan hjälp från sin bror och jag kan inte ens beskriva hur vidrigt gjort jag tycker det är. Familjen ska alltid komma först. Tragiskt. Jag är stolt över min älskade, älskade pappa ♥

Sov gott, farmor.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vi har världens bästa pappa <3

2009-10-25 @ 10:33:36
Postat av: Johanna

Ah, jag vet precis hur det är att vara borta från familjen när någon dör. Min moster dog i somras sista veckan jag var i England. Skitjobbigt, men jag hoppas att det går bra för dig!

2009-10-25 @ 14:48:48
URL: http://www.metrobloggen.se/johannatysklind
Postat av: Maja

Tänker på dig!Kram

2009-10-25 @ 23:58:53
Postat av: Maja

Ja. du får komma hit å hälsa på. Försök att njuta av tiden som är kvar, trots allt. Kramar!

2009-10-27 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0